FATİH İLKÖĞRETİM OKULUNDA KARNE DAĞITIM TÖRENİ…



Vali Vekilimiz Sayın A. Turgay İmamgiler, 2009-2010 eğitim-öğretim yılının ilk yarı tatiline girmesi sebebiyle Milli Eğitim Müdürlüğümüzce Fatih İlköğretim Okulunda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı. İlköğretim birinci sınıf öğrencilerimizin karnesini veren Vali Vekilimiz Sayın A. Turgay İmamgiller bugün başarılı bir şekilde karnelerini alan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyorum diyerek “2009-2010 eğitim öğretim yılının ilk yarısını bugün tamamlamış bulunmaktayız. Dağıtmış olduğum karnelerde tüm çocuklarımızın çok başarılı olduklarını gördüm. Bu başarılarının hayatları boyunca devam etmesini temenni ediyorum” dedi. İlk karnelerini Vali Vekilimiz Sayın A. Turgay İmamgiller’in elinden alan minik öğrencilerimiz valimize teşekkür ederek okullarına geldikleri için çok mutlu olduklarını belirtti. İlimizde bugün 124 bin 607 öğrencinin karne aldığı bildirildi.